PRESSRELEASE! FRIENDCATION TEAMAR UPP MED APOLLO

Äntligen kan vi berätta vad vi tisslat och tasslat om i månader. När Apollo presenterade deras nya koncept ”Live a little” fanns där ingen tvekan.

Jag och Joanna har signat kontrakt med Apollo och går in i samarbete med Friendcation och Apollo för att lyfta nya konceptet ”Live a little”. Tillsammans växlar vi upp vårt erbjudande av meningsfulla upplevelser utöver det vanliga. Apollo blir en viktigt team player för oss och de event som sker utanför Sverige.

Pressrelease-friendcation-apollo_louise_johannesson
Friendcation x Apollo Live a little

Detta är ett partnerskap som har vuxit fram ur en gemensam vision kring upplevelser, äventyr och att hitta det genuina i varje resa.

Apollo_Positive_RGB

FÖRSTA RESAN ÄR HEMLIG
Idag släpper vi info om den första resan som ordagrant blir ett smakprov på ”Live a Little”. Låt oss presentera ”Destination Okänd”. Vågar du boka en resa i en hel vecka utan att veta vart du ska, vad du ska göra eller knappt vem du ska resa med? Förutom oss då, jag och Joanna är ju alltid med!

Joanna Swica, Louise Johannesson. Foto Ida Jansson

Alla resor släpps via gruppen på facebook Friendcation SE och bokningarna släpps kort där efter via länk . Kvinnor, först till kvarn!

Vi viftar med Friendcations mantra ”Våga mer så får du ännu mer tillbaka”. Efter snart 3 år av arrangerade resor och event känner vi vår målgrupp men vet oxå att vi i takt med att nätverkets nu 7200 medlemmar sakta men stadigt växer oxå ställer högre krav. Vi står redo och vet att detta samarbetet och vad vi har på agendan kommer betyda mycket för de som vågar hänga med.

Screen Shot 2020-01-27 at 20.31.59.png

-Det är ett klockrent samarbete som går helt i linje med vad Apollo står för! Genom kommunikationskonceptet ”Live a litte” vill vi uppmuntra till att våga ta sig utanför sin comfortzone. Att testa något nytt, att aktivera sig, att hitta det egna äventyret och att uppleva resmålen på riktigt. Synergierna är många och vi ser fram emot ett spännande år tillsammans med Friendcation, säger Clara Larsson, pressansvarig på Apollo. Läs hela artikeln på Apollo HÄR.  Och ännu mer på Travel News HÄR

En reaktion på ”PRESSRELEASE! FRIENDCATION TEAMAR UPP MED APOLLO

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s